Tuesday, April 19, 2011

bErjaya gak aku harungi semester ni...

huhuhu..bile dah start study week ni..trase la...berjaya gak aku abiskan sem ni... penat woo..Tuhan jek tau mcm mn kehidupan aku dr bln jan aritu sampai le last week...nk kate azab..melampau sgt...heeeee...tapi kurang skit dr azab kot?hahahah...azab kt dunia ni..heheheh...

mn x nyer..brulang alik dr BP ke UTM 4 hari seminggu!pastu amik lak 4 core subjek...1 subjek prereq and proposal utk dissertation... bkn tahap penat body..palew hotak aku pun turut le kepenatan sama... blom kire lama penatnyer poket aku ni...hahhahah...sabo jek la kan?

so ape achievement aku sem ni...aku dah dpt accomplishedkan 2 esehmen SLA x termasuk 5 weekly reflection n ntah brape ntah forum post..hahhaha..., 2 esehmen LTM, 2 esehmen prereq, 2 esehmen DOE x termasuk 2 presentation, 1 kuiz n 2 inclass exercise, chapter 1 n 3 dissertation andddd...subjek paling mencabar..seminar...ni mmg gile la...wat 1 critical review yg 26pages dlmmasa seminggu termasuk prepare utk presentation dlm masa 2 hari, wat 30 pges proposal mini research dlm masa seminggu, prepare presentation utk findings dlm ms semlman..heee....so sampai hari ni..ade la yg aku blom setelkan utk seminar ni...wat full report mini research tu..n wat write up utk jurnal publication dia... huhuh... x byk..writeup jurnal tu dlm 8-15pges jek..n full report tu dlm 50 pges..hahhaha...alaaaa....next week baru nk hantar..rilek laaa...

dan jugak...hari terakhir aku g kelas last week..hampir2 nk kene penyek ngn lori kt simpang ulu choh tu...huhuhu..aku rs setiap sem mmg aku akan ade penaglaman ni kot? last sem pun sama gak nk kene penyek ngn lori gak..tp ms ikot jln simpang renggam tu..huhuhu...ALHAMDULLILLAH...nyawa aku masih pjg... xtau le ape akn jd ngn laki n anak2 aku kalo aku dah INNALILLAH... huhuh...blom confident nk tglkan laki n anak2 jek..sbb..alki aku x brape reti nk handle anak2 n hal2 rumah ni...


so balik2 umah jek aritu..aku pesan kat laki aku...kalo aku mati dlm ms terdekat ni..cecepat le kawin..ade gak org tgk2 kan anak2 aku...hahhaha...dia kate nape?dia bleh pe jg anak2..aku kate le..aku x confident dia jg anak2...confim tuggng langgang..keje dia ke mana, anak2 sekolah ke mn2, bil2 x berbyr, anak2 x mkn...hahhaha..pastu dia kate..ceessss.....terhina sungguh ni...hahahha...ape daa En Dell ni... patutnyer dia jwb..yippiee!!!! dpt lesen hijau bleh kwin lagi!! tp errr....tggu aku mati dulu lah yek?


hah..itu la secara ringkas kehidupan utk sem 2 yg lalu...harap2 xde le subjek yg aku kene repeat!!!! huwaaaa....jgn lah... penat wooooooo..... aku dah cube yg terbaik..walaupun lectrer SLA mcm haji bakhil bg marks, lecturer DOE mcm gile punyer strict! harap2 le lepas ye???


ok..korang doakan aku lepas semua subjek tu..kalo lepas..sem depan aku cume amik subjek prereq jek..n setelkan dissertation aku..yippiee...subjek prereq tu not graded...wajib hadir jek...yahoooo!!!!

pastu bleh brangan tajuk utk pHD lak...ahaksss.....DR ALIN in the making...ecehhhhhhh.....

~out~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger