Tuesday, July 16, 2013

Glitterati

Baru nak marah nuffnang

sebab tukar status aku dari Glitterati to Non- Glitterati...

ape yg best sgt ngn status Glitterati dlm nuffnang?

alaaa....walaupun aku bkn blogger tegar

tapi status tu sgt penting utk aku...sbb...

bila kita ada status Glitterati dlm nuffnang..

kita dpt priority utk iklan2 yg muncul dlm blog kite..

syok ke ade iklan dlm blog?

syok la...walaupun utk blogger picisan mcm aku ni cume dpt 2-3 sen je..

tp bkn sbb sen2 tu sgt pun... sbb aku ske tgk status Glitterati tu kat tepi nama aku dlm nuff  :D

and aku ske tgk ade iklan2 muncul kt leaderboard n kat sidebar blog ni..

nampak meriah kan?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...