Thursday, May 19, 2011

huarrrrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhh...............

bosang!bosang!...bkn bosang duk umah x buat ape..eh..eh..byk gak aku wat ari2 tau..bgn jam 6.00am..wat sarapan utk kak ngah...pastu solat n tggu kak ngah naik van sekolah..jam 7.30am..tido balik sampai jam 10.am...heeeeeeee...ni sbb xde nk wat ape..adik pun bgn kul 10.am..so ni kirenyer..bgn sesama ngn si kecik la... kak long...hurmm..dia dah besar..xyah nk monitor dia wat ape..saapan dah tersedia..dia amik sendrik n mkn...gosok bju sekolah? hurmm..anak2 aku seme gosok baju sendrik lah...so.. bgn kul 10.am tu..mandi ngn adik..pastu masak..siap msk kul 11.30am..mkn ngn kak long n adik..kak long siap2 g sekolah...aku?hurmm..dah kenyang..ngdap TV  plak... tgk HBO,AXN,DIVA,SMV etc..ape2 jek la siaran yg menraik minat aku... lepak2 sampai kul 1.00pm..ngah balik dr sekolah... teman dia mkn...pastu kul 1.35pm..dia g sekolah agama lak... adik akn tido semula pd kul 2.30 hingga la kul 4.30pm... aku? uiiiiiiiiiihhh...byknyer keje nk buat... tido la lg sesama ngn adik..xpun..mkn...errrrrrrr......... xmkn nasi..mkn biskot ke...jajan ke..puding ke...dadih ke...

oowhhh...tu rutin selama almost 2 weeks ni..sbb...cuti semester dah bermula...last paper aku duduk ritu 9hb May...pastu..itu lah rutin aku...bz ko duk umah... huhuh...tetibe 2-3 ari keblakangan ni..trase lak gemok..wakakakka... tu pun sbb ms suap nasi kt mulut aku ..aku prasan..besornyer jari aku...ekeekee..jari aku bulat2 n gemok2 ko...pastu En. Dell balik..start le aku mengomel.."cube abg tgk jari bini abg ni?"... "wah..dah mcm ulat gendon!" gemok2 n bulat2... hahahha..so maknenyer bkn aku sorang yg rs jari2 aku dah start gemok2 mcm ulat lalat yg kenyang2 kt dlm tong sampah tu ye... statement tu telah di confirmkan oleh En Dell sendrik..

hurmm...xtau lah nape le malas tol aku skang ni... maybe sbb xde nak wat ape2 kot? xde dateline eseimen nk dikejor...errrr....actually aku kene betolkan proposal aku..heeee...n hantar sblm 28 Ogos...ape? ogos?? oh..jauh lagi...hahhahah..sbb tu le bermls-mlsan duk umah...bulatkan bdn jek! En. dell xde komplen..dia ske jek aku duk umah..so balik umah ade org dah tggu..kalo x...heeee...ari2 dia yg balik dulu...akakkakaka....alaaa....nk wat camno kan? dia sronok la..sbb bini dia gemok..cukup mkn! akakakka..cukup rehat! bak kate org tu..cukup zat!tp...aku xnak gemok la...sbb...bkn aku ni x penah gemok..penah! sbb aku dah penah lalui tu la..aku kene kontrol semua ni..kang payah weih nk trnkan berat bdn aku balik! lg satu..En Dell ni mmg ske aku gemok... sbb pastu tiap2 ari kang dia kutuk2 aku..cesss.... sronok kutuk2 bini ni weih!!


so...aku rs aku kene cari keje part time la... actually...En. Dell x galakkan sgt.. sbb aku ni dah byk sgt part time nyer...ahhahah..semua part time aku cume hujung minggu jek..sabtu n ahad...so lgi 5 hari yg lain tu...ternak kolesterol jek!tp..nk wat mcm mn..bini dia ni degil skit..ehhh..komon la..aku ade reason yg kukuh ok!!aku nk cari keje siang..dari senin hingga jumaat...so xde la aku bazirkan ms siang aku dgn mkn,astro n tido..huhuhu..deadly combination tu tau!ehh..ehh..bkn deadly..FATLY combination!

SITI HALIMAH BAKORI kalo jumpe aku kali ni mesti terkejot...especially bile tgk muke aku yg dah chubby..n tgk jari jemari aku yg dah gendon2 ni...ekekkeke....


~ps:doakan aku dpt cari keje supaya aku dpt hidup dgn lebih sihat yeks!~

1 comment:

  1. jgn nnt ada suara "eh kak alin ke, igt kan kak halimah" hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger