Tuesday, November 9, 2010

Muke kite sama x bang?

Last two weeks... jln2 kt psr tani..ternampak makcik n pakcik ni..sesama membeli ikan... romantiknyer rs bile pakcik tu tlg angkatkan plastik ikan after makcik tu byr...

bile tgk muke depa..ehhhhhhhhh....seiras betol..mcm adik badik!!! sbb tu jodoh pjg kot?? makcik n pakcik tu mmg nampak dah berusia...maybe dlm 60 plus kot..


pastu tingat nenek n atuk wahahhaha...ni sbb depa ni lgiiiiiiiiii le dah tua...depa ni sellau berdua g sarapan kt timah sari..kalo x caya tanye geng2 kolej yyg selalu mkn bfast kt timahs ari...dua nenek n atuk ni mmg sellau bersarapan bersama...maybe trus g timah sari after solat subuh kot...rupe depa berdua pun mcm sama..x mcm suami istri..tp more mcm adik badik...


pastu...aku trus kol En Dell...
Aku: Bang...muke kite sama x?
En Dell: Isk..mn bleh sama...kite bkn adik badik...
Aku: Tapi org kate kalo rupe suami istri serupa jodoh kekal sampai akhir hayat...
En Dell: hurrmm..kalo gitu ayg kene hitamkan kulit...bior serupa mcm abg..tp abgdah x bleh dah nk putihkan kulit mcm ayang...

(cessssssssss...ni yg maleh ni...dia ni mmg ske sesgt ngajuk aku..org tgh siyes ni..)

Aku: Abg ni...org ckp siyes ni...
En Dell: Dah2...jgn nk ngarut..arini msk2 besh...dah abg nk keje ni...daaa....


wahahahha...itu lah aku n En Dell...malas kan nk layan kalo dpt bini mcm aku????


p/s:rupe aku ngn En Dell mmg mcm langit ngn bumi... langsung x sama!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...