Tuesday, March 30, 2010

Ape Yang Saya Buat Tatkala Saya Bengkek...

Penah x korang revise diri korang..ape yg korang buat tatkala korang rs bengkek pehtu yg bestnyer lg..x bleh wat ape lak ngn situasi tu...rs mcm hampeh kan?nk nangis pun ade..tp dah beso2 ni..segan le plak nk menangis...malu tgk dek students or anak2...heeeeeeeee

Duluuuuuuu...ms aku kecik2...aku ni spesis kuat majuk..hangin satu bdn...lg2 plak abg aku ske wat aku bengkek... adik aku pun sama...ekekek..senang citer ms kecik2 dulu adik badik kite mmg ske wat kite merasa bengkek kan? So ape aku buat bile kene sakat tahap cipan..aku nangis kuat2!jerit kuat2!..mak abah ms tu bkn tlg pun..biorr jekk...alaahhhh...hal adik badik..bior setel sendrik....(bile dah ade anak pun aku wat gitu gak!wakakakka...baru paham nape mak abah wat gitu dedulu!) ... mmg la..tp rs mcm hampeh kan ms tu sbb xde org backing kite.. huarggggggggghhhhh!!!!


Tu dulu la... bile aku tgk..anak2 aku sejibik mcm aku gak...kalo bengang ngn adik badik dia..ape lg..menjerit la x tentu psl...hurmmm..lg2 le semenyer pompuan...power of voice jek la...bingit! (pssssttt agaknyer dulu mak abah aku pun bingit bile aku jerit!ngehehehehe...)  ..so bile dah tua2 ni..hilang le plak perangai menjerit tu....buruk le plak kalo dah tetua ni duk menjerit2...ehek2...

 so ape yg aku buat kalo aku rs bengkek?x kire le..bengkek ngn kawan2 ke..ngn hubby ke...ngn adik badik ke...ngn anak2 ke..ngn kucing ke..ngn students ke...or dgn diri sendrik...(heeeeeeee....scope mangse n pemangse lebih meluas bile dah beso2 ni kan?) ..tgk gambo dibwh ni..

 taraaaaaaaa!!!!!!!!!ni le hasil nukilan aku bile aku bengkek...cun x?ahahhaha...tp bkn aku lukis tau!aku mewarne jek!!hahahha!!!!so..la ni kalo hangin..aku duk dendiam...n cari picture utk diwarna...warna..warna...warnee....so..try la!best gak tau!!heeeeeeeeeee.... :D


2 comments:

  1. bila aku bengkek aku akan gi shopping abiskan duit...wakakaka

    ReplyDelete
  2. hahahhah.... tu salah satu cara aku gak lim..tp time aku byk duit jek la...jrg tu berlaku..huahahahhaa.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...