Friday, March 26, 2010

Dell oh dell....






                        VS. 





Ada 2 dell dlm hidup aku...dell yg sebelah kanan tu sgt2 helping...membantu dlm kerja2 opis seharian..iyelah..dlm 7 hari seminggu tu 5 hari drpnyer aku ngdap dell yg tu...dell yg sblh kiri tu lak...membantu gak lah dlm keje2 aku...tp dgn dia2 sekali menambah keje2 yg dah sedia ade...ekekeke..cth keje2 yg dia ske tambah ialah; gorengkan ikan garing2 ye!gorengkan nugget!(tatkala aku dah tido and ms tu jam 11pm), pijakkan blakang!(tatkala aku dah siap2 landing atas tilam n dah belitkan bdn aku ngn selimutku yg syahdu)...huhuhu...

Dell yg kiri aritu ade rosak skit...kene serangan gnome n virus yg teruk...kesian dia...kene hantar masuk masuk 'spital' dia..tp sat jek dia dah kembali kpdku...x sampai seharian aku bimbangkan dia..pastu x mragam dah!.si dell yg kanan tu plak penah masuk spital n aku plak kene tggu dia sampai 3 hari!haiyaaa!!!!ms tu jgn citer la dia punyer ngader2! ngalahkan org branak sulung!

Ape pun dedua tu adalah dell yg penting dlm hidup aku...walaupun aku dah ade cinonet acer..namun dell tetap PUJAAN HATIKU!!!!huwahahahha....errrr.....dill ... tu dell tau... dell..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger