Thursday, July 29, 2010

biLe bLog meNjD MeDaN...

Tersentak aku seketika bile aku blog walk harini... mlm ni rs nk bc blog2 org2 popular... yg dah meraih ramai follower..or peminat..or senang citer dah lama bertapak dalam dunia blogging ni... ade lah 2-3 popular blogger ni story mory the morning glory psl depa punyer experience as femes emes blogger... ade satu tu sampai kene g report polis sbb ade org dah dengki wal khianat dia punyer kejayaan berblogging sampai tahap mengugut!!! wowweeeeeeeee...takotnyer... ade satu tu sampai mengguris perasaan dia sbb ade visitor komen dia ntah hape2..pehtu dia pun terpakse le dilit komen yg kurang elok tu..pastu trus jd hal lak ngn org tu...dimn org tu kate dia mcm2 lah...

cian tol... tp kan... kalo pd pandangan aku yg msih freshie dlm dunia blogg ni kan... dr penelitian dan pengamatan aku kan... aku rs org2 mcm tu biasenyr dia nk publisiti murahan jek! iyelah... pegi ke blog org2 yg dah ramai follower ni..pastu wat hal huhahua kt blog org ni..pastu visitor dia bc.pastu mestilah depa org berminat nk tau..ape kehal ko ni dengki banget ngn dia tu? so secara x langsung dia akn dpt traffik..tol x?

hurmm... ntah le..bg aku...aku bc blog entry sna sini sbb aku ske nk bc ape yg depa taip... kalo aku ske..lama le aku kt blog depa..kalo x brape ske sgt..maybe just buke n tglkan jejak jek... sbb tu la..pyh kalo kene ade blog yg xde chatbox/shoutbox tu..heee...sbb aku ni mls nk komen ttg entry2 org ni..so kalo setakat aku nk komen.."hai...blogwalk!".. mcm menyemak le plak kn kt ruangan komen entry tu...uhuk2...

kalo tahap aku nk tglkan komen berkenaan ngn entry tu...hahhh...kite entry tu mmg aku ske benor le..sampai tahap aku gatal tgn nk gak taip komen aku kt situ...

.mmg le..most people dlm dunia blog ni kate..kite blog walk..tglkan komen tu salah satu cara nk naikkan traffik ke blog kite..iye la.. tp..bg aku..aku xmo le tglkan komen ntah hape2 yg xbrape nk bernas hanye sbb aku nk org dtg visit blog aku...alaaa...bior le kalo blog ala kadar aku ni di visit oleh org2 yg mmg sesaje ske dtg sini..ke...atau org tu tersesat ke blog ni..ekekke...xpe la..kalo ske..dtg lg...kalo ingat kt penulisan aku..dtg lagi le..kalo x... tersesat tu pun..kire ok la..ahahahha..

mcm aku dtg ke blog2 gak... aku blog walk bkn sbb aku nk upkan traffik aku... sampai tahap hari ni..dan dikala ni..aku blog walk..sbb..skang ni..aku lebih ske bc blog dr bc newspaper!!

3 comments:

  1. hahaha betol2.

    tapi saya suke komen entry org sbb sy rs bile kite komen mereka akan rs dihargai,kan? :)

    ReplyDelete
  2. teng....ko masih tak dpt tgk chatbox aku ke...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...