Saturday, July 31, 2010

To my Lili...

Li...aku menaip dlm keadaan kelam kelibut sbb aku nk cepat g tuisyen ni...hik2...

Dah nk g tuisyen sesgt ni..tp tgn aku gatai lak g open blog aku...pehtu aku nampak le komen ko ... "Teng, ko masih x jumpe chatbox aku ke?"..

Sedih aku bile ko kate gitu...mmg aku ade jumpe chatbox ko..yakni bdk kecik yg menjerit ngn hailer nyorok kt tepi tu...ade..tp kan..kan..kan..bkn aku xmo tglkan jejak..tp kan.kan... ade mslh le ngn aku nyer display lappy ni... seme chatbox yg spisis duk nyuruk tu aku x dpt view sampai bwh le..maknenyer..aku dpt view half jek..tang org2 lain duk bg shout tu..pastu box 2 ketul yg utk aku taipkan kate2 aku..ngn nama aku tu x dpt skrol sampai situ...nape ek??

Li... fyi..aku dah jual lappy lama aku yg 14' tu kt anak sedara aku..aku tuko ngn netbook yg cume 10' ni... sbb tu ke aku x bleh skroll chatbox yg nyorok tu sampai bwh??

Lili cayang manje busyuk macyam...bkn aku x blogwalk kt tpt ko..ade!!! tp tu la...aku nk tglkan jejak... mcm x sudi jek bdk kecik menjerit tu...huhuhu...sedis tau!!

Li... bkn ko jek yg kate gitu..ade gak tau mereka2 yg lain pun kate gitu kt haku...huwaaa.....jgn le berkate gitu...aku ni rajin tau blogwalk n tglkan jejak... kan aku dah kate aku ske bc blog entri la ni dr bc newspaper... tambah lak skang briter terkini pun aku maleh dah nk tgk..buletin utama lg la out...aku asik semendang tgk astro jek.. huk huk huk..so dr blog2 entri le aku dpt info semasa...

Li...aku dedikasikan entri ni utk ko n kwn2 lain yg gune shoutbox spisis nyuruk tu...maafkan aku..ampunkan aku..bkn aku nk ngelat xmo tglkan jejak kt blog korang..x..aku x bermaksud sekejam itu kwn2... cume...aku masih  x dpt selesaikan mslh resolusi lappy aku ni..kesian aku kan?


Li..jgn majuk ngn aku tau!!! ko ttp my lizerd...ngehngehngeh...


p/s: ade sesape tau mcm mn nk selesaikan mslh aku x???

4 comments:

  1. baru saya tahu shoutbox nyorok tu boleh mendatangkan masalah ya

    terbaru dari saya : entah apa

    ReplyDelete
  2. tengggg...uwaaaaa tersentuh aku bc warkah ini.....jgn sedey teng....aku tak bermaksud buat ko sedey sih...walaupn ko tak tinggal jejak...aku tahu ko ada singgah sana...don't sad sad k... nnt aku marah dak kecik tu...and aku akn cr apa sebab dia jd mcm tu...tunggu ya....:)

    p/s : teng kalo aku majuk dapat lappy tak teng..hahahaha...lap u alwizzzzzzz........

    ReplyDelete
  3. tu tandanya ko tak sesuai guna netbook. meh jual kat aku, ko p beli laptop saiz 17...baru nampak semua yg menyorok..ekeke...miss u!!!

    ReplyDelete
  4. sama la! dy punya laptop kecik kat umah tu pn susah nk tulis nama sbb suma chatbox jd nyorok..tmpat nama n button 'go' tu takleh tekan..huhu

    kak alin cuba kecikkan font size click [ctrl] + [-]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger