Thursday, July 22, 2010

Hey Ladies!!!


next entry...ekekekke...ni dah kemarok nk taip entry jek arini...lama benor aku tglkan blog ni kegersaangan...wakakaka....isk..isk..mcm tutttttt... jek perkataan gersang tu kan?? ok.. ni lagu lagi...iye la...byk lak nk dedikasikan lagu hari ni...ekekeke...

lagu ni khassssssss ukt kengkwn yg tgh bercinta..ahaks....ade gak yg tgh putus cinte...or ade gak yg tgh digantong x bertali walaupun baru tahap bercinte jek...isk...*geleng2 kepala* ... so especially to all my ladies out there... this song is for you yah!!! (mcm biase le..nk musik nya..kene le google sendrik yek! kt sini i bg lirik jek)

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua lelaki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis




to all ladies... especially anak2 sedara yg tgh naik seme...tgh menguntum bak kate org dulu2... sile le hayati lagu tu yek..to kwn2 yg blom berpunyer walaupun dah seusia ngn aku... lagu ni pun sesuai le sgt utk di fikirkan...xya risau le...eheks...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...