Thursday, July 8, 2010

BLog tErbenGkaLai..

mintak maaf ye pd semua readers...
bLog n aKan terbengkalai wat sementara waktu...
sehingga ai dpt siapkan proposal ai...

mintak maaf ye encik nuffnang...
sbb bile blog terbengkalai..
kompom le xde visitors...apetah lagi unik visitors...

mintak maaf ye kwn2...
chybelila, afiq, wunny, ady dan ramai lagi lah.. sile klik kt blogs i follow tuh yek!


mintak maaf gak pd my silent readers..
amanda eltiqaz, cthalimah , lilzard... (ni yg aku tau le takat ni..ade lg kot?)

mintak maaf gak pd sedara mara yg berkunjung..
caca, mas dan lain2... heeeee...x igt..

mintak maaf eh seme...
t kalo proposal aku dah siap..aku update yeks!!!
until then...

p/s: sile klik kt nama2 tu utk ke blog depa n korang tau le nanti nape depa ni best d hati aku..uhuk2...

takot x??? takot laa...aku wat lagak ngeri ni...

1 comment:

  1. pandai ko bg title silent readers...boring la ko tak update...aha...lupa nak cite aku dah berjaya buat roti...nanti kalau aku buat byk aku msg ko suh amik..ceh2...senang jehhh...selamat berproposal!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...