Tuesday, August 10, 2010

Untuk mY liLi lagi..

Li... ko mmg sahabat aku li... ko jek yg cari aku time aku hilang...ekekkee...ko jek yg kate rindu nk bc entry merapu aku... ko jek yg rajin dtg jenguk2 sini jek..huhuh...

aku bkn hilang..ade jek duk melangut kt library...boring2 melangut lak kt kelas yg bohsan..abiskan ms 3 jam..pastu blah... gitu le keje aku ari2... pastu ade presentation...pastu ade projek lak kene submit..buat ..pastu hantar..pastu melangut lagi...

Li... ko tau x nape aku lama x update entry aku... aku sbnrnyer nk marah ni...uhuk2..

marah le..sbb..kat library utm wifi dia truk lately..hampeh jek..pastu wifi free kt umah aku tu dah xde lak..maybe tuanpunyer dia dah x mampu bayar n line dia kene potong kot... sedih tau... ni lah nasib org menumpang kan li kan??

Li..mesti ko nk suggest kt aku soh register stimmix... aku dah register li..tu la..ni pun aku nk marah gak ni..stimik x sampai2 pun..tepon dah dimasukkan kt umah aku ni..dulu kate sbb umah aku xde talian tetap..tu sbb lambat kalao apply stimik..dah aku masukkan talian tetap tu...la ni tgh melanguttttttt jek tggu depa dtg psg stimik... sedihkan li bile kite mengharapkan org lain...

ni pun aku online..menompang kt opis..sesambil aku prepare utk presentation aku jumaat ni... gile kentang kan li bile aku kene jd first grup wat presentation?? hahahha...padan muke sesape yg nk grup ngn aku..yakni zakiah n eva..x psl2 kene jd first grup yg present...tp xpe..look at tyhe bright sight..pas present xyah g kelas pun xpe...nguahhahha....tawe jahat ni...

ok lah li... sempene nk masuk ramadhan ni..aku ucapkan selamat berpuase yek pd ko n famili n seme2 yg bc entry ni...hehehheh.... aku tau korang cari aku... aku cyg korang lah!!! hahahha..cume saje jek aku tarok nama lili jek... kasi jelesssss.....


HAPPY RAMADHAN ALMUBARAK!!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger