Saturday, August 21, 2010

posing teRbaik...

Kalo korang bergambo...pose yg mcm mn selalu jd pujaan hati korang??? korang pasan x?kdg2 bile time bergambo kite selalu nk bg pose yg sama....hahhaha...aku baru pasan...seme pic aku paler aku mcm senget skit..ekekek...xtau lah...xkire le aku bergambo berdepan ke..dr tepi ke..mesti paler aku nk teleng skit dr kedudukan asal... ahakss...


agak2 kan.... pose ape yg menarik ek kalo kite bergambo?yang aku pasan..kalo model2 tu..comfirm dia akan bergambo tahap melentik2 kan body nyer..ahaks...mcm pic kt bwh ni..mai tgk..





haaaaaaaaaaahhh..ade gak model yg ske wat ciri2 nyorok mcm pic kt bwh ni...





or....ade yg wat gaya mcm ni x?

hurrmm...kalo bby comei le..kalo org tua...korang rs comei x?ahakss...


ade jgk sestgh tu ske jek nk tayang hidung dia.....

oppss....dan gigi dia...huk huk...


mcm2 gaya posing lah....ikot taste masing2...yang ske tayng prot pun ade!!!

 


wutever pose yg kite bg pun...kite tetap photoGEDIK kan??? hahahhah....

~out~


3 comments:

  1. hahaha yg sorok muka tu sbb ada jerawat.LOL

    ReplyDelete
  2. haaa..betul tu kas pun amek gambo kepale jer senget...heehee..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...