Tuesday, August 17, 2010

aPe aKu dah Buat haRini?

hurmmm..pagi lagi ni...baru kul 8.15am... sempene nk merasmikan stimik yang dah dipsg di umahku ni..ehek2..jakun seyy.... ok..so ape yg aku dah wat pagi ni?


aku bgn jam 4.00am... kunun2 mcm nk msk utk sahur..pastu tgk2 nasi msk ms buke semlm blom bersentuh pun!cait!! ape punyer lah manusia dlm umah ni..pemls mkn nasi..tgk2..lauk ikan sambal pun x luak... pastu ade lagi belen mee sup..hahah..senang keje...trus pnskan jek seme tu..wat air teh...kejut seme manusia dlm umah ni..opss... kecuali sikecik..kang kalo dia bgn..aku lak x dpt bershur...

jam 5am..onkan tv..hahhaha..tgk nur kasih kt tv 3...hape laaa....aku mmg plg menyampah citer x logik dek akal tu...seme org2 dlm citer tu baik tahap wali...piiiiiiraahhh...bodow jek...satu jek watak jahat..si sarah tu..tu pun jahat seskit jek..alahaii!!!bohsan..

jam 5.25am..adik bgn sebb En Dell ngaco dia..isssssshhh..aku baru jek nk tido balik...kang kul 6.30am kang kene bgn lak hantar kakak skool!! aiseyy..layan adik jap... pastu..ahhh x kire! aku tido gak..hahaha..dpt le tido dlm 20mins.sblm kakak kejut soh hantar dia g skooll... adik..dah tido balik by that time..En Dell...kul 6am dah g keje...

jam 6.40am..bgn..wuduh' n solat..cecepat hantar kakak g skool... on the way balik dr hantar tu nampak lak makcik tu jatuh motor ngn anak dia..cian tol!terkoyak lutut suor dia..aku x nampak lak ape2 kenderaan yg langgar dia..so aku suspek dia terjatuh sendrik kot..sib baik x teruk..maybe sbb jln tu mmg org bwk selow2..sbb dah dkt area sekolah...nak mengalir airmata aku tgk...isk..mudah tersentuh tol hati aku ni bile tgk ibu2 hantar anak g sekolah naik motor pastu jd lagu tu lak..mn le pegi bapak2 ni??? mesti sbb letih kot makcik tu..bgn pepagi...siapkan sahur,anak2 g skool..tu yg x larat nak tahan motor kot?hurmmm.... nasib masing2 kan? x pesan terjatuh airmata ni setitik td...

jam 7.20am...singgah pasar tani..beli daging batang pinang...sayur lady finger (fev kak long ni), kacang pjg, cendawan and anak jagung ..dlm otak ingt ptg ni nk wat sup sayur lak..senang...tp kalo letak mee ikan tu lagi sdap kan? hurmm..mn nk cari mee ikan ni?maybe noon kang sblom amik kakak singgah psr..cari mee ikan...kalo ade le...

jam 7.40am..sampai umah..sumabt jek seme brg2 tu dlm esbok..maleh nk ptg2 daging tu dulu..t le..tggu ade mood..x pun ptg kang bile nk masak t..heee...pemalas tol!trus masuk bilik..ingat nk sambung tido..pastu pk2 lak...huhuhu...kan dah de stimik??? ahaks..ape lagi..jom update blog!!!

so...after aku dah seting2 tpt dudk aku cecentik..bc email bla..bla..bla... ni lah...aku update blog ni... oh ye...korang igt x aku kan ade satu lagi blog...alinworld boutique?


nk link? klik sini ... aku nk start biz bundle la..and preloved items... serabut la plak lemari baju aku penuh... murah2... so...care to visit yek kt sinun!!!


Thanks Gengs!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger