Saturday, October 9, 2010

Celcom Vs Digi

Ingat x iklan ni??? mase Digi tgh hot ngn org kuning tu?? popular gile dia mase tu..iye la..ms tu kalo x silap aku dia baru jek perkenalkan org kuning tu...sampaikan anak2 aku pun ske sesgt ngn org kuning tu.... pastu ade sorang kwn aku ni forwardkan kt aku iklan ni..ahakss...x kuor kt TV..hanye berlegar2 di you tube jeks... enjoy!!!!



wutever it is..both telco ade benefits memasing..even maxis pun sama gak.... heeeeeeee....aku ske tol ngn mesia ni...dulu ade lg byk telco company...korang igt lg ngn TMtouch??ape ke nama telco utk 017 tu dulu sblom dia merge ngn maxis...aisey lupe lak...la ni yg berthn cume 3 ni jek...yg popular la...tp muncul lak pesaing2 baru...yg blom nk mantap..tp still..akn dtg depa2 ni gak akn jd ikan jerung mcm yg 3 telco ni...heeeee......so..bestkan bile tgk depa lwn2 pastu kite pengguna yg dpt advantage...ape susah...hp skang murah...kalo takat nk pakai 5 bijik skali harung pun mampu pe....ahaksss...


p/s: Rakyat Malaysia mmg kaye kan??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger