Friday, October 8, 2010

Proton Panggil Semula Pemilik GEN2 dan Satria Neo keluaran 2004-2008

Gile kan??? aku dgr briter ni pg td tru radio sinarfm...first thought aku...gile kan? ni mcm bkn kes pertama la...dedulu tu kalo x silap aku bkn ke ade kes pnggil semula gak...x hingat psl ape...tp mmg gile la kan?

aku rs yg ni plg gile la...sbb default tu bleh tahap menyebabkan airbag tetibe terpacul sendrik..tu yg aku fhm le... kalo nk briter lebih lanjut...bleh bc kt sini...

korang bygkan le..kalo korang beli kete tu thn 2004..dah nk abis byr dah..la ni dah nak masuk thn 2011 dah....tp mcm xde lak briter kemalangan yg disebabkan airbag yg tetibe kuor x semene2 ms tgh memandu...

anyway..bkn nk kondem produk Mesia la....bkn..aku ni rakyat mesia yg sgt bangga jd org mesia tau...tp..aku rs proton patut mantapkan produk depa dulu sblom kuorkan ke market...jgn jdkan pengguna ni tester or guinea pig free korang la..please la...kenderaan punye hal..bahye woooo...melibatkan nyawe...sape mau ganti kalo itu nyawe sudah terbang???


hurmmm........... xtau nk kate ape dah...kecewa tol ngn Proton...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger