Tuesday, October 19, 2010

Proton Inspira... Adakah Proton akan berubah??

hurmm...skang ni tgh heboh diperkatakan ttg kete nasional kite yg baru..Proton Inspira... aku dah jenguk2 beberapa blog yg ade exclusive pic of the car...cthnyer mcm ni kt bwh...


ehsan zuraidin.com

pic ehsan http://www.zuraidin.com/

mmg sejibik mits lancer pujaan hatiku..xde lah sebijik sgt...tp lebih kurang mcm sepupu yg ala2 kembar tu...tp tu la....bile produk proton ni...aku mmg selalu tanye diri aku...

body mmg cantikk...proton dah pandai tarik pembeli dgn penghasilan kereta2 yg berbentuk cantik, menarik, tertarik the bomb yg mampu bersaing di pasaran...mcm izora tu..aku ske betol ngn kete MPV tu... tp..agak kurang yakin dgn injin dr proton ni.... bkn ape...baru2 ni pun ade kes satria neo dan gen2 yg kene dipanggil semula...before that thn dulu2 la...byk gak rungutan psl mslh2 injin kereta dr proton...so dgn Inspira yg upgraded ni..adakah proton akan berubah?? mampukah proton menarik keyakinan pembeli yg mcm aku ni?eceh...weih..aku pun ade kete proton lah!!!hhahhaha...wira version 1994 lagi tau!!! version mits lagi tu....ms injin dia di supply oleh mits..mmg tip top the bomb! tp after that..aku dah x beli proton...bile dah byk rungutan psl injin2 dia ni..


bkn ape...beli kete ni..commitment bln2 agak besar..iye la..kalo dah plg x pun skang ni kene byr dlm RM500 ke atas...masalah le gak kalo dah le kene komit byr hutang kete..pas tu kete tu kejenyer asik kene repairrrrrrrrrr jek.... susah lah kan??


bkn nk kondem Proton...ehhhh..aku mmg support le sesgt brgan Mesia tau! tp aku rs mende ni ramai yg terfikir...ade yg sanggup amik risiko..beli la..bende mampu milik kan? kalo nk beli Mits Lancer tu...maunyer bleh dpt 2 gaknyer Inspira ni... hek hek...



so..senang citer..ape pun yg kite wat kptsn mmg ade risiko...TEPUK DADA TANYE SELERA lah..

p/s: tingin gak merasa naik Inspira nanti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger