Tuesday, October 12, 2010

Indomie x selamat di makan....

Kepada penggemar mee segera....heeeeeee....termasuk aku lah tu...sile elakkan mkn Indomie ye..sbb dlm briter kate ade bhn para hydroxy benzoic acid yakni bahan yg digunakan untuk mengawet makeup yg aweks2 tenyeh kt muke wat cecantikkan muke tuh...uish...mende tu x bleh mkn weih..bahye..utk kegunaan luaran jek..tp since org Taiwan dicover bhn tu ade dlm Indomie ni...so confirm le dia bahye kan?



pd penggemar mee segera..harap dptlah elakkan dr mkn mee segera jenama indomie ni..kalo ade yg simpan wat stok tu...sile le kembalikan ke pasar raya..tuko le ngn jenama lain...kalo korang gemar sesgt ngn keriok2 dlm indomie tu....xdpt le korang mkn keriok2 tu dah wat ms ni...depa pun tgh dlm siasatan lg nih...cian korang kan??

 hurmmm..aku penggemar mee segera...tp bkn indomie laaa....aku dah biase sejak zaman muda jelita lagi aku ske maggie mee jek....hek hek..kate le memcm psl mee segera ni...dulu ade org kate dia bleh wat otak jd lembab n bodow lah...hurmm..zaman2 blajo dulu..dah menda tu jek yg murah...dah jd makan ruji weih..nk wat mcm mn...utk tujan kelangsungan hidup gituw...



 aku dah try gak memcm jenis mee segera ni...maggie is the best!!!sesuai ngn tekak western aku ni...heksss...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger