Thursday, September 2, 2010

Blog yg Suami saya Suke...

En Dell bukan org yg internet savvy...malahan kalo aku kate dia ni buta IT pun bleh gak la..tp bknlah buta tuli..eh ye ke buta tuli?ke pekak tuli...isk..yg penting aku nk bgtau... En Dell...terer gak le bab IT ni..especially kalo main game dlm hphone dia...ngeeeeeeeeeeee............. tu plg terer le...kalo nk bertanding ngn lecturer IT plg best kt kolej pun..blom tentu lecturer IT tu mmg tau...


Anyway..En Dell..mmg xde emel, xde gmail, xde blog...ape2 yg berkaitan dgn dunia IT n internet alam siber mmg dia xde... senang citer..dia x amik port dgn ape yg berlaku dlm alam siber..berkembang ke..menguncup ke..dia pedulik hape...heeeeeeeeeeee....tp dia ske betol kalo nampak aku bc blog ni...




dan bile jek aku buke blog tu...siap le dia nyibuk...trus konker...nyampah betol..so kalo aku nk buke blog tu..kene le ms dia xde kt umah..... hahahhaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger