Tuesday, September 14, 2010

dunia remaja..sambungan daaaaa....

alkisah sambungan entri sblom ni...ahaaa...dunia remaja yg penuh ngn warna warni cinta cintun..hekkkkk..... tu la..zaman aku dedulu..omak ayah seme le..xtau pun aku berkasih syg ngn hubby aku..sampai le ms si hubby nk masuk meminang...bebdk skang ni...dgn adenyer fb n blog..hekkk...seme cinter hati wal cinter monyet n monkey2 bone..seme kite bleh tau..sib baik le yg tau ni mokcik best in the world sporting abis gituh...sib baik gak le..omak2 korang tu seme bute IT..hek hek..kalo x.... abih korang kene blasah...hahhaha...

kite blasah ke?hurmmm..maybe xde le sampai kene blasah..kalo zaman aku dulu..ade la kot aku kene hempok ngn kayu beluti kalo abah aku tau aku duk bercintan cintun ms skool...tp la ni...seme omak2 n ayah2..walaupun bute IT..tp hati dah x buto la....pemikiran yg lebih terbuke...baguih kan? so..ape2 hal..seme bleh bwk bincang... jgn sampai lari dr umah dik oiii!!!

tp..itu la...cintan cintun monyet the monkey bone ni sellaunyer...cinta pahit manis kan? dia mcm mkn petai tau..hek hek..walaupun pahit...tp org ske jek mkn mende alah tu...tp aku mmg xmkn petai..bkn sbb dia pahit..tp sbb dia bacin..ekekekke...bile lee...duk bc2 entry cintan cintun monkey bone ni...tingat zaman2 aku bercintan dulu hek???kate org tu cinte bute...ehhhhh aku sokong le sesgt...ms memude dulu..mamat gonjeng ntah mana2 pun kate hensem...ekekkke....

dah x yah nk tgk identiti luor dlm...kate le org tu berbicara elok skit...truihhhh laaaaaaa....kate 'cute sgt dia tuh'...hek hek...kate le nampak org tu g mesjid jap....(ntah2 nk g tumpang jamban jek kan?)...teruiiiiiiiiiiihhhhlah kate...ehhhhhhh baiknyer dia tu...kiut miut le...hek hek... jerawat batu besor2 limau gedang pun dah x kisah..hensem le seme tu...hak hak hak... hurmmm..tu la cintan monkey bone kan???

bile aku dah jd omak ni...baru le aku tau...nape le omak aku dolu2 tu ske rejek pilihan aku..wakakka....aku jek kalo bleh nk puteri2 asam limau aku ni seme kawin ngn putera mahkota....yg tu kompom le ..hensem,kayes, berpendidikan, berilmu...errrrrr......beragama? heeeeee...tp En Dell ske nk rejek pilihan aku...dia kate jgn nk brangan...cari yg sekufu sudah!!!nguhahahhaa....brangan kan freeeee bang!!!!

ok lah...utk anak2 sedara ku yg cantik manis putih melepak ala2 angeline jolie seme...enjoy le zaman cinta cintun monkey bone ni...heart broken tu biase le...kan ke dah kate mcm petai td..pahit tp org ske..bacin tp...bagus utk kesihatan...ngehegheghe... still aku x ske gak ngn petai...hekkkkkkkkkk....


ape2 pun..pandai2 jg diri n maruah keluarga...seme ni cume satu phase jek dlm kehidupan kite sbgai manusia...esok2 kite akn bergerak ke fasa yg berbeza lak..so..enjoy ape yg ade harini n tglkan legasi yg baik utk generasi kite di ms hadapan...tp..jgn le plak korang tglkan titik hitam dlm sejarah famili yekk!!! nauzubillahhh....

~out!~

2 comments:

  1. betul la moksu ! agak terperli nih . sebab byk cakap pasal kisah cinta kt blog -___-"

    ReplyDelete
  2. nothing to reply..just...hahahaha...caa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger