Tuesday, September 14, 2010

Cerita pasal kes bunuh datuk Sosilawati...

Byk betol blog2 yg memaparkan citer2 terkini psl kes pembunuhan Datuk Sosilawati...aku ni bkn le fan sgt pun ngn datuk sosilawati ni...tp aku update gak le kes2 kontroversi dia ni since dia kan ex wifey Nash...aku kenal dia pun after dia gempak2 kawin ngn nash..kalo x...aku x kenal pun..sbb aku bkn le pengguna kosmetik dia tu..lgpun..kalo aku gune kosmetik pun..aku bkn spesis yg amik tau sape pengasas kosmetik yg aku gune tuuh..hek hek....

tp En Dell mmg ske betol ngn briter2 hangat mcm ni..isk..dia tu update tau psl isu2 dlm n luor negara..bkn mcm aku..aku ske mende2 yg general jek...heeeeeee....before this...ms datuk tu hilang..aku bkn kisah pun...cume En Dell mmg le hari2 duk ngadap briter...mcm dia sedara le plak ngn sosilawati tuh!huhuhu.....so secara x langusng..aku pun tertarik le gak nk tau ape ke hal leee...citer ni...

aku blogwalk sana sini..cari info...so kt sini..aku bg summary jek la ape yg aku fhm:
  1. Dia hilang sejak 30 Ogos 2010 bersama dgn 3 org lain yakni..driver, pegawai bank n peguam dia...seme org ni kate ade keje kt Banting n x balik for 3 days...
  2. 5 September (sempena besday aku) baru le briter psl dia x balik or hilang di war2kan kt dlm briter
  3. tup2...raya pertama kate ade jumpe 4 mayat rentung di banting...kebarangkalian bahwe depa2 tu seme adalah 4 org yg hilang tu..
  4. pastu ade yg kene tangkap..suspek utama seorg peguam bergelar datuk n adik dia..bangsa..India.
  5. harini yg aku bc....depa tgh dok cari bukti...cian...abu mayat tu depa buang n tabur kt sungai lak..isk..isk...polis jumpe gak beberapa bhn yg mengaitkan mangse...

kalo ikot discussion aku n En Dell...huhuhu...x bleh nk paparkan n share kt sini..terlalu kontroversi...heee.....tu ikot pandangan kiteorg lah... hurmm..xtau sejauh mn benarnyer teori kiteorg ni...ape pun...kite seme doakan le semoga roh2 mangse dicucuri rahmat...amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger