Friday, September 17, 2010

sLot Taubat / Astagfirullah di TV3..

Isk..ni sesambil aku ngadap assignment n lappy ni..aku gak tgk TV3 ni...iye lah..ni antara stesen TV fev 5 aku tau...tp lately TV3 mmg menyedihkan aku...sedey atas isu2 seperti iklan raya aritu... yg itu aku rs agak melampau le..tp sib baik dia cecepat tarik balik atas response org ramai... pastu ni akunyer komen sendrik la...aku ske gak actually ngn citer2 ala2 soap opera Indon yg selalu dia siarkan cthnye mcm Alisa tu..skeeeeee....dulu tu Bawang Putih n Bawang Merah...skeee....kak long aku lagi lah...dia tu tahap addicted ngn citer Bawang tu...


tp yg nimmg lama aku nk komen...tp aku ni mmg spisis yg ske tgk ade x org nk komen dulu...aku rase ade org komen kot psl slot Astagfirullah n Taubat yg di siarkan setiap hari Jumaat Jam 3.30ptg...isk...maybe xde org prasa..sbb tu bkn peak hour kot? tp aku terpanggil lak utk wat komen membine skit kt blog aku ni... slot tu mmg berceriter psl citer2 hantu la..cthnyer citer org kene rasuk etc..mostly citer org kene sentet...tp di sebbkn citer ni version Indon..so...spt yg kite maklum...ade beberapa isu keagamaan dia ni agak x sama ngn konsep Islam di Malaysia ni...hurmmm...actually...anak2 dara kecik aku ni pun nonton gak citer tu..so byk yg depa dok tanye...byk le gak yg aku kene menjwb..n most jwpn aku ialah..."tu kn citer jek...x sama dgn ape yg kite buat dlm kehidupan sbnr.."... iyelah..kalo tgk org bleh kene rasuk walaupun tgh solat?? anak2 tanye..dah wudhu' pun hantu brani gak ibu? ape aku nk jawab weih???tu nk tunjukkan ape? nk kate hantu lebih kuat dr kuasa ALLAH ke?? isk..nauzubillah...


harini citer psl jin yg duk dlm bdn seorg istri...pastu bleh lak ustaz dlm citer tu kate...jin dlm bdn istri tuan tu yg x mahu dtg ke tmpt ustaz ni...pastu x bleh lak pompuan tu di pakse..dia kene dtg berubat dgn rela...hah???mcm mn tu? isk...aku pun pening nk explain kt anak2....

so..aku cdgkan elok le citer2 mcm tu di tarik siarannyer oleh TV3...dr dia wat gitu kan..baik le siarkan semula citer kekasihku seru tu ke kan? citer hantu mesia...sebusuk2 citer tower 13 tu pun masih lagi le masuk akal aku ni...adoii!!!

harap dpt pertimbangan lah ye Dato' Farid!!

1 comment:

  1. tak melayan citer tu, jadi tak tau nak komen camana
    tapi, kalau tak masuk akal citernya, baiklah jangan nonton, kan

    → : digeruni dan dimusuhi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger