Tuesday, May 25, 2010

Adakalanya kite kelihatan hodoh...

Wanita or ladies or pompuan or gurl..kalo dah namanye kaum hawa ni kan...mmg leee depa ni ske sgt ngn kecantikan....alaaa....sebnrnyer dah mmg lumrah manusia ni...mahkluk ALLAH yg bernama manusia mmg fitrahnyer kami sukekan kecantikan...sbb tu la..wujudnye pelbagai produk kecantikan, fesyen2 yg bertujuan utk mencantikan si pemakai, rumah2 yg di bina dgn cantik...even surau dan masjid2 pun dihias cantik...walaupun actually menghias rumah ibadah ALLAH tu hukumnye bidaah...bidaah hasanah lah kan...

so ape istimewanyer entry kali ni?ahakss...actually semlm aku buke le FB aku...stlh berkurun x buke...browse punyer browse ternampak le 1 pic yg diuploadkan oleh stdnt aku...ni kire gambo candid le kan...paparazzi betol!! punyer le selekeh aku ms tu!!!! wakakakka....aku tgk pun ngeri!!!ehek2...sgt le x berkaliber pic tu!!selekeh gilek!!hahahha....sampai skang kalo aku tingat balik pic tu aku klako...x sangka lak aku yg mmg spisis jg personality..ehek2..ni ade le gak saat2 n tikanyer aku kelihatan sgt leeeeee...selekeh n terrible!!!nagahahhaha...malu gilek pun ade gak dlm hati ni...ahaks..hampess tol bdk paparazi tuh!

so moral value yg aku blajo...trime jek la...mmg ade kalanyer aku kelihatan huduh!!!wakakaka....ni bkn komen dr org lain tau!!ni mmg diri sendrik komen...ada kalanyer AKU HUDUH benor...wakkakaka...
gambo siasan semata-mata yek!!!

2 comments:

  1. i believe beauty lies in the eyes of the beholder =)

    ReplyDelete
  2. @kenwooi: yep!!that is definitely true!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...