Monday, May 24, 2010

I Like Online Shopping...

Shopping??huhuhu...perkataan yg plg digemari oleh golongan wanita..betui x? ade gak golongan adam yg ske ngn aktiviti ni...elehhhhhh...jgn nk nyorok! tp shopping mmg best...x kire la..online shopping ke  or offline shopping..hek hek... maknenyer..shopping yg real la..kene naik bas, jln kaki bla..bla ..bla...memenatkan tp sronok..

Arini punyer entri nk pomot psl online shopping... or bershopping secara maya...errrrrr...betui ka translation ni?ehek2...jln trus........... aku selalu gak online shopping ni...especially bile aku nk bajet le..heee... bkn pe...online shopping ni jimat tau!Most of the time aku jumpe mende yg aku suke n murah!!! hak hak hak!! besh2... biasenyer aku pegi ke Mudah.my je..kt situ mcm2 adoooooo!!! heeee.... lastest aku g kt blog ni...



besssssssssssstttttttttt ade byk baju2 baby! plus...kt blog tu gak ade byk link2 utk ke blog2 lain yg jual baju baby ni...heeeee....alaaaaa...baju anak2 ni...nk cari yg murah..x berkualiti..nk beli yg mahal kang...kejap jek depa dah membesar..dahhhh x muat... so beli online...brg murah produk berkualiti..try la...murah segt tau!!!

Actually ade byk lg blog2 yg menjlnkan online bizness ni...baguih tau depa ni..pandai carik duit!heee....plus..bagus gak utk variasikan tpt aku bershopping..huk huk...online bundle pun ade gak!produk2 original jepang mari wooo... murah n berkualiti...kalo encik Dell..dia mmg kaki shopping gak..tp dia mmg ske sesgt le ngn bundle!! pantang nampak kedai bundle...kiteorg seme gelar dia kene sawan bundle!!!sbb dia x bleh nampak bundle!sure berzaman le kene nunggu dia...tahap belek dia??? perghhhh.... ngalahkan nk wat inspection QC!!! hahahha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger