Saturday, May 1, 2010

TWITTER oh TWITTER...

Twitter..Korang sure tau psl mende ni kan?pastu baru2 ni..(heeee....baru2 ni yg aku tau..tp aku rs mende ni dah lama) kt screen aku ni asik flash psl make money with twitter ni...memula tu aku just ignore jek..maleh le..biasenyer kalo psl make money ni bknnyer free...kompom dia nk kite invest duluan...until laa...oneday ni...aku blogwalk kt satu weblog ni.. http://denaihati.com/ ...dia story mory the morning glory psl sponsored tweet ni...syok gak bc...ni info yang aku bleh share ngn korang psl tweeter ni...tu pun hasil cedukan dr encik denaihati..ekekkeke...bace jek la yek!

1. Syarat utama untuk join mesti mempunyai lebih 100 twitter follower, akaun twitter berusia lebih 60 hari dan mempunyai lebih 100 twitter update.
2. Sebelum Sign Up pastikan ANDA login akaun Twitter. Setelah login akaun Twitter ANDA boleh terus Sign Up dan link kan Sponsored Tweets dengan akaun Twitter.
3. Setelah Sign Up terus klik My Accout dan update informasi supaya akaun Sponsored Tweets boleh menghasilkan Duit secepat mungkin.
a. Ubahkan nilai per tweet mengikut cadangan (nilai untuk aku sekarang USD5.93 per tweet). <----ni merujuk pd denaihati tau..bkn aku!heeee
b. Pilih 1 daripada 9 katogeri yang bersesuaian dengan ANDA.
c. Yang paling penting pilih KEYWORDS sebanyak boleh kerana iklan yang akan dikirim untuk ANDA re tweetkan adalah bergantung kepada pilihan KEYWORDS. Berikut adalah KEYWORDS pilihan aku : movie, music, forex, medical, automobile, investment, mobile, food, sport, fashion, health, computer, business, travel, marketing, technology (boleh diubah bila-bila masa).
hahhh...bawah ni part yg pling best aku baca...ekekkeke..
Setelah updatekan detail apa yang perlu hanya tunggu rezeki datang. Apabila ada iklan yang sesuai dengan KEYWORDS maka Sponsored Tweets akan maklumkan untuk ANDA re tweet kepada follower. Ada yang tanya apakah perlu follower yang ramai daripada luar negara. Jawapan YA jika ANDA bersungguh-sungguh untuk Buat Duit dengan Twitter dan TIDAK jika hanya untuk bersosial. Untuk dapat Twitter follower secara percuma klik twitter free dan twitterviral
ok...aku fhm seskit jek ape yg dia tulis tu...heee...aku fhm takat buke akaun twitter jek tu...so aku pun buke le akaun twitter tu...pastu blajo2 le tweet sana sini..sronok u....pastu aku trus jump ke bhgn yg dia kate twitterviral tu...ni hah akaun aku...korang tweet ikot sini yek..ekekekke...direk pomosi nih!


hepi twitting....daaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger