Monday, May 24, 2010

Contest I Join: Baby with SOOTHER/ FEEDING BOTTLE

 

yuhuuu...sempena dah menang contest..ni nk menang lagik..hik hik...(dah tahap ketagihan berkontest di blog ke aku nih?aiseyyy)...ok..ni kontest yg aku join..ms aku buhsan tahap gaban td ni...senang jek..pd ibuk2 bapak2 yg punya anak yg masih duk memoting!!! hahahha...mcm khusyuk aku lah ni...masih duk menyomprettt lagi!!!hik hik..ok..kalo nk tau cara2 nk join contest ni...sile le klik kt banner atas tuh yek!


ni pic dak khusyuk masa dia dlm kete nk g umah pengasuh dia...kite minum dulu!!!baru pandai pegang botol ms ni..

ni lak ms nk g jemputan kawin last year, En Dell dengki dok cabot chompret khusyuk tu yg nangis tuh!at last ngalah gak sbb x thn dgo dia melalak!!hak hak hak gurl power!!
Nama sebenar si Khusyuk: Nur Aisyah Insyirah
Tarikh dia kuor tgk ibu, ayah n kakak2: 16 Julai 2008
Emel address ibu dia: heee.....bkn emel address khusyuk tau!! ceketeng@gmail.com

okeh dah wat entry seskit psl poting a.k.a chompret ni...aku kene la tag lak sesape dr list kengkwn aku...heee...bertujuan utk memanjangkan legasi contest ni yek..sape yek????hurmmm....ni calon2 nyer..

2. Tina

ok ..cukup lah kot...xtau le anak2 depa or anak sedara lizee tu nyonyot x chompret???hik hik... nk kene merayap kt blog depa lak..nk bgtau...U R BEING TAGGED!!!

1 comment:

  1. anak saudara leh gak ke teng.....hehehe ada dua org ank saudara yg masih memoting nih....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger