Friday, April 2, 2010

Aku Ade PiliHan...

hurmmm...bengang!itu lah yg berlaku pd aku harini..n late yesterday evening... memula aku simpan jek bengang tu ... duk dendiam..bwk balik n fikirkan rasionalnyer...tp..bengang n bengkek semakin menjd bile aku tetap berasa aku x bersalah dlm hal ni dan yg lebih penting..AKU ADE PILIHAN!!!

yep..itu lah yg paling penting...bg aku x pernah dlm kehidupan kite ni..kite ditglkan dgn SAYA XDE PILIHAN!!...hurmmm **llsh*t! hidup sentiasa ade pilihan! at least...pilihan kite samade nk buat or tidak..nak terima or tidak..itu lah pilihan kite!betol x?take it or leave it!

so dlm hal ni aku memilih utk confront the situation n berterus trg... senang citer..blurt out everything and that's it!..finally..by noon..it is done!hurmmm....yg eloknyer bile aku confront ngn manusia tu..dia admit mistakes dia...good la... tp bg aku..its not about admitting mistakes...mistakes have been done..damage has already occurred! so...nk buat ape mintak maaf...point aku confronting dia..just nk bgtau..ape yg dia buat tu salah (at least pd pendpt aku la kan?) and please consider to change your attitude! JGN BERLAGAK SGT!

so this is among the days that i UNLEASHED THE BEAST within!!ahakss... aku jrg marah..sbb aku x ske marah..dulu ms aku memuda..aku ske marah..n aku dah belajar..marah tidak baik utk wajah..ehek2...en. dell jg mengajar aku...kalo marah pun xde gunenyer...heeeeeeee....so finally aku jd fedap dgn marah...sbb tu la aku dah jrg marah...yg selalu aku buat skang ni..membebel jek la...heeeeeee...itu pun kt anak2, suami n students aku jek la!!hahahhaa....

ehhhhh.....dah lari tajuk..tajuk td psl pilihan..so itu lah dia..aku sentiasa ade pilihan... nak tolong org atau tidak...ade org tu..xtau pun diri dia dibantu... pastu sedap2 jek kutuk2 org yg membantu tu...kuang hasam tol! tu namanyer x sedar diri..so, on my behalf...sbg org yg nk membantu..aku sentiasa ade pilihan utk tarik diri dr membantu kan? tp adakah aku sekejam tu? heeeee...u never know??? maybe I WOULD!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger