Monday, April 26, 2010

Jengjalan Blog....heeeeeee..translate..BLOGWALKING....

arini sesambil lyn studnts cek markah coursework depa...aku pun blogwalk le ke sana sini..sesaje cari inspirasi...lgipun arini pening paler...nk bc buku / kamus..bohsan..mata mcm sakit (dah nk kene pakai glasses ke aku ni?) so..i go blogwalking la...cari2 ilimu kt blog2 org... so i bumped into this one blog..huwaaaaaa...kagum you!mmg kagum...bc punyer baca...dia baru menang pertandingan utk bloggers...so aku tgk le enrty dia yg menang tu...fuuuuhhhhhhhhhh...mmg kagum gilek..mmg patut dia ni menanG! plus..ape yg lebih membuatkan aku kagum dgn dia ni..SHE'S A MOTHER & A FULLTIME HOUSEWIFE!!!...jana pendptan dr umah jek tru tenet n pc dia...semmgnyer YANG MAHA AGUNG PEMBERI REZEKI itu ALLAH kan?duk umah pun xde le sampai takut laki x cukup bg makan....heeeeeeeeeee....so g le jenguk...best uuuuu...........mmg best!

ni salah satu grafik yg direka oleh pn emilia tu...cantik!terer la dia ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...