Friday, April 30, 2010

My Academic Blog .........

Heee.....dalam keasyikkan aku duk taip entri utk blog aku...n pegi sana sini duk blogwalking..lupe lak nk pomot blog academic aku yg satu ni...heeeeeeeeee.....sini-sini..klik...



haaaaaaaaahhh..tu dia..blog academic aku tu..iye la..aku ni kan academician....jgn lupe tu...heeeeee....aku set up blog tu sbgai bahan sumber aku...dan juga utk share dgn dunia..(eceh...) psl Malaysian English ni....hurmmm....byk yg kite org Malaysia x  brape nk tau pasal bhs English yg kite duk gune hari2 ni...uhuk2..

so kt blog tu la aku duk share ape2 maklumat yg berkenaan ngn dunia hiburan aku...(heeee...English language is my entertainment world)...plus...sesambil blogwalk sana sini..aku gather gak info psl penggunaan English korang tau...heeeeeeeee.....ade la aku wat observation skit psl blogger Malaysia yg gunekan English as the medium...alaaaaaaa....pemerhatian amatur jek!!

chiow!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger