Thursday, April 29, 2010

KEGEMBIRAAN DUNIA....huk huk...

heeeeeee.....harini sronok la utk aku...iye la....hari2 lain pun sronok gak..tp arini extra sronok...eekkekek.... kalo kwn2 yg kenal aku especially TINA n MIMI kompom depa dah bleh nk agak psl ape...dari pg aku asik belek2 mende tu jek...ahaksss....sampai si mr vios yg duk seblah ni pun terjeling2...maybe dia tertanye2 dlm batu jemala dia yg medium size tu..ntah hape le yg makcik sblah ni syok sgt..dok sengih2 sambil belek2 mende alah tu..bkn best sgt pun..heeeeee...maybe tu lah yg dia fikir...

bile tgk dia mcm tu..aku pun dgn volunteernyer trus citer...ahakss...supaya dia x trus buruk sangka la kan..kang dia igt aku gile ke hape lak kang duk sengih2 sengsorang sesambil belek mende tu... aku kate kt dia...

aku ni pompuan yg simple jek..typical pompuan kot..(mr vios ni ade mslh nk cari psgnan hidup..bg dia..pompuan ni rumit sesgt!)maybe seme pompuan sama mcm aku...aku kate:

i.aku x perlukan psgn yg selalu ade disisi senantiasa (rimas la plak kan?)
ii. aku x perlukan psgn yg terlalu lah caring sesgt kt aku (nyibuk jek!heeeeee)
iii. aku x perlukan psgn yg kaye (kang asik nk berbini dua lak kang)
iv. aku x perlukan psgn yg hensem atau macho (kang ramai lak peminat dia!)
v. aku x perlukan psgn yg romantik or yg selalu ingat hari2 bersejarah kami..(errr....aku sendrik selalu lupe!)

aku x perlukan semua tu utk buat aku happy or utk buat aku tersengih spjg hari...ahaksss...tp..kalo nk aku sengih spjg hari..or kalo nk tgk muke aku kemerahan throughout the day....aku ske kalo psgn aku belikan aku ni....antaranye laaaaa....(sile tgk pic di bwh)...

alhamdulillah....ni le antara kegembiraan dunia aku..ahakss...selain dr anak2 n mr dell laa....heeeeee...ni le mende yg wat aku tersenyum n duk belek2 dia x henti...nanti kalo dah boring aku x belek dia lg lah..ahaksss.......!!!THANKS MR DELL!!!wallet baru!!!LIZCLAIBORNE from NEW YORK..kirim kt kwn yg adiknyer studi kt oversea....fresh from NEW YORK! :)

p/s: ni bkn Mr Dell belikan pun..dia bg duit jek soh aku pilih sendrik....ekekkekeke...

out!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger