Tuesday, April 20, 2010

Nak MasUK!!naK mAsuK!!

Nak masUk!naK masuk!! huhuhu..itu lah yg aku jeritkan pagi td dalam kete masa g hantar kak long g skool...huhuhu...aku dgr announcement dri info sinar fm pasal pertandingan esei kepenggunaan...sronok!dah lama x masuk pertandingan menulis esei ni...aku ni rajin masuk pertandingan menulis esei tau!walaupun aku x penah menang!hahahhaha....xpe la...mn le tau kan?rezki ALLAH yg punyer..menang duit kooo!!!!!!!!!lgpun aku memang ske mengarang...heeeeeeee....

so kalo nak tau lebih lanjut pasal pertandingan tu, sile le jenguk ke link ni... http://www.mypengguna.com/mypengguna/index.php/pertandingan-kepenggunaan 

actually byk gak pertandingan yg persatuan pengguna malaysia ni anjurkan..ade blog, ade mewarna, ade fotografi..heeeeeee....tp yg plg menarik aku..esei la...ekkekeke...sbb kt situ jek kepakaran aku..(kunun2 lah...) 




so..ape lg..mai le join reramai!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger