Wednesday, June 2, 2010

Entri Marah-Marah..

Hangin aku hangin tau!!! pepgi dah hangin...iye la..penah x korang kalo time pepagi rushing nk kene nganto anak ke skool dah tu korang duk lak blakang kete yg selow nak mampos???

SLOW mcm siput tau!!fhm x??selowwwwwwww mcm dia takat golek2 kan jek tayar tuh! dia tekan minyak skali jek..pastu golek2kan jek tayar tu..bile dah nk terbenti dia tekan lagi minyak tu skit...pastu tggu lagi tayar tu sampai abis golek!!!! arrrrrrghhhhhhhhhhh!!!!eeeiiii go to heaven la ko!!!!!!boleh jd gile aku duk blakang kete tu!!! Kete kemain chantek...kete mahal 2000cc!!baru lagi..berkilat nk mampos...tp driver bodow mcm lembu!!!

Nape aku x potong kete tu?mcm mn nk potong!!!! kete tu duk kt tgh2 jln!!!dah le jln tu one way walaupun ade 2 lane!!hanginnnnnnn!!!!eeeeeeeeiiii aku rs mcm nk tikam2 jek org tuh!!!geram tahap nak mampos nih!!

Ade gak rs mcm nk langgo jek kete tu tp kang kalo langgo kang kete aku kemek gak..lain le kalo aku langgo dia pehtu kete dia jek yg kemek!!hek2...aku rs bkn aku jek yg hangin dek kete tu pgi ni...org lain yg duk berderet blakang aku pun hangin gak tuh...dpt aku rskan tru lampu yg diflash2 kan berkali2...


tambah hangin ape tau???bile aku dpt overtake kete tu..ko tau dia tgh wat ape??tgh gayut!!!!woooiiii!!!! pagi2 ape ke hal ko nk gayut pastu menyusahkan org lain ni?kepala hotak ko lah!!!

hangin x kalo jumpe dumb driver mcm ni???? mangkok betol!!!

Bukan le aku nk kate aku ni smart driver ke hape...aku pun bkn le berhemah sgt gak ms drive..tp at least aku ni berakal and berotak le ms memandu!!!kalo time pegi tu..semua org tgh rush nk g keje or hantar bdk2 pegi skool..xyah le bwk kete tahap g makan angin kt tepi laut kan?santai2...bongok ke hape???

Bkn gak aku sokong org2 gile yg bwk laju pepagi bute tu...ade gak yg gile pepgi bile bwk kete kt federal road or 'jln kampung' mcm bwk kete kt highway!!! you knw wut i mean kan??? xde...xde la aku sokong perlakuan begitu..(eceh ayat skema ni)... at least...bwk le dgn kelajuan yg diperstujui utk jln tu...biasenye dlm 70-80kmj..ok le tu..jgn le tahap SIPOT BABI yg dlm 20kmj jek!!! ishh dush!dush!dush!!! rs mcm nk hempok2 jek kan??

fuhhh..lega bile dah luahkan kt sini....

3 comments:

  1. Inconsiderate driver, mmg patot kena tikam. Kenape driver2 yg mcm ni smua dapat lepas, tak kena tangkap eh..

    ReplyDelete
  2. dorang ni..ape kesah kalu kene saman..duit melambung lambung.. kalau kita marah pon dia wat muka bodo dia x pahamm.. adooii..

    ReplyDelete
  3. @ Bake It Better & Adyshariz : tu la psl...hangin kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger