Thursday, June 24, 2010

Hari ni...

Harini bz like a bee...eceh....
byk mende nk kene setel..
keje2 mengisi borang...
wat medical checkup..
setelkan filing ape yg patut kt opis ni..
lengkapkan borang2 nk ke UTM
and...... kemas lg brg2 peribadi utk di angkut bwk balik...


aku bkn spisis wat keje last minit...
cume hati trase syg lak nk tglkan keje...
trase syg lak nk tglkan corner lot aku ni...huk huk huk..
trase syg nk tglkan kelas yg aku baru masuk 4 hari tu..
dah rase mesra ngn studnts baru tuh...

tp..nk wat mcm mn...aku kne gak truskan langkah...
untuk semua...


CHEERS!!!!


p/s: truskan meninggalkan jejak anda...ai akn hit u back for sure!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...