Tuesday, June 29, 2010

No GudbYe...

seMalam last day keje...
arini still dtg keje lagi...ngehehe..
kemas2 brg yg skit2 lg ade yg tertgl..
setelkan ape yg patot...

sok dah start nk g registerkan diri sebgai student..
mcm rs ngeri pun ade gak...
mcm2 rase ade...
bleh go ke aku ni??
aiseyyy...

plg sedih bile nk tglkan my work station tuh...
yg kt bwh ni... lg sedih nk tglkan dia...
kene dilit seme history n memeori aku selama 9 thn menternak kt situ..

PC aku kt opis...



macam2 ade dlm tu..
set soklan?
lirik lagu?
lagu2?
muvi gala?
resume?
kabo jek la...
virus pun ade!!!hehehhe
tp virus aku seme mesra2 ngn aku tau!!
blom penah menyusahkan aku lagi takat ni..

plg mls bile seme kwn2 ngn pelok2 n say gudbye td..
alaaaaaa...jgn le mcm tu...
aku ni nampak jek taff..hek...hek
tp kalo gudbye2 ni..hati aku jelly lah..
kang nangis2 x tentu psl..
dah le aku ni kalo nangis burok!!!hekhekehk

so td...xmo salam2...xmo pelok2...
xmo say gudbye...
aku balik td pun cabot jek...nyorok2 after seme mende dah setel..
hahahah...cume tglkn text kt status skype aku..

"xnAk saLam2...xNak saY gUdbYe... 
juSt.. i'LL c Ya aGain LatEr...
n wiSh me gUdLucK!!"


ape pun..aku dpt adiah...hehhehee...


heeeeee...dpt beg...kwn2 aku mmg tahu jek aku ni gile beg...ekekkeke...



THANKS FRENZSS!!!!!
LoVe u aLL tOO much!!

2 comments:

  1. aku ingat dulu teng...aku pnh bg baires kat ko...agak2...dh besar tak...hahahaha...apa2pn selamat berjaya teng....chaiyokkkkk!!!

    ReplyDelete
  2. kak...aku windu ko..hukhuk...bestnya nenok ko pi daftar, nak gak...moga ko success!!!luv u mmmuuuaaahhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...