Tuesday, June 15, 2010

Mana Aku Menghilang?

Lama x update blog...heeeeeeee....bkn bz..no..no..jauh skali...aku x update blog sbb aku cuti... biase le..bile dah cuti maknenyer ms utk aku gulit2 kan diri aku ngn anak2...

Bile nk on tenet ngn lappy jek..si kecik dah sibuk nk dok nekan2 gak...si kak ngah dekat 20 kali tanye bleh main game online x?waduh2...maleh tol nk bergasak ngn anak2...tu yg lama x update blog...still...thanks pd sesape yg rajin dropby my blog...hek..hek..

Ade beberape update la psl contest nuffnang yg aku masuk...seme x menang!!!nguahahah....xpe la..xder rezki kot...sedey gak...tp yg menang seme mmg mantap2...cantik2 entry depa plus ngn kepakaran depa menggunakan IT skills...alaaaaaaaa...mcm aku ni mn le reti nk gune photoshop ke...yg aku tau cume upload jek pic dlmblog...plain jek..huhuhuhu...so ngaku kalah jek la...namun begitu...aku dah try........

Next week aku keje lg lebh kurang seminggu stgh sblom bln julai menjengah n aku pun aku mule mengenrolkan diri aku sbgi pelajar spenuh mase...sesak napas weih bile tingat..tu lah..ngade2...aku gak yg plan sambung blajo..hurmmm..telan jek la ape yg ade yek???

x dpt lah aku nk bygkan diri aku tenggelam dlm timbunan buku2 semula...tido lewat utk studi...wat preparation utk presentation..lepak kt library wat assignment!!!!huwaaaaaaaaaaa...lama benor dah aku meninggalkan donia tuh!!!trase maleh pun ade nih..

Doakan aku di kurniakan azamdan kekuatan eh!!!chiowsss

p/s: entri xde gambo le arini....ngehehehhe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger