Tuesday, June 22, 2010

My Blog is Listed!!!

huwaaaaaaaaa!!!!!!!!! i am sooooooooo damnnnnnnnn happy...hek2... alaaa.... org mcm ai ni bkn susah sgt nk wat dia gembire or nk wat dia berduke.... kalo tgk 2-3 post aku sblom ni... mcm sedih jek kan??? umpama cuace yg mendung n sejuk harini..hek..hek...

Stlh beberapa ketika aku majuk ngn nuffnang...(ngahahhah...majuk ke??)...aku x tgk dah akaun nuff aku...iyelah...aku rase mcm dah lama jek aku berblog...wakkakak...pasan nk mampus....pastu...asik bc psl org tu dpt duit buffered earning...bla..bla..bla... mcm2 lah!!.akaun aku lak??? xpenah ade duit pun!!! sesen pun x penah ade...aku igt le aku silap tarok coding utk papan iklan dia kt dlm blog aku... ade iklan2 nuff muncul kt blog aku...tp still akaun nuff aku ZERo!!!dah mcm2 gaya aku betolkan papan iklna dia tu... tp xde effect gak pd akaun nuff aku...

Finally aku giveup n betolkan balik niat aku berblog...hahhaha...actually niat asal berblog mmg sbb nk cari xtra income... eh..stress tau bile mcm tu...g visit blog2 otai yg dah generate duit riban2...yg dah dpt advertorial etc..mcm2 lah...pastu rs mcm..eiiiiiiiiiii...x mampu lah nk beriye wat mcm depa...

Rumusan aku...payah gak le sbnrnyer nk cari duit tru blogging ni...hak hak hak...unless kalo korang betol2 hokus the pokus le...n jdkan blogging ni satu disiplin..wat homework on artikel2 yg menarik minat...kire2 mcm jd wartawan gak tau ni..sebb kite nk sebarkan info yg bermutu..eceh....blogwalk here n there...linking here n there...eh...mcm2 le yg aku dah blajo..cume blom mampu nk buat...tp bak kate aku sendrik la kan...ilmu dah ade..bile2 ms jek aku bleh launch...errrrrrr.....kalo aku nk wat le kan?? hek hek...masalahnyerr....aku ade penyakit MALAS nih...huhuhu....ape pun..still aku rs..x rugi aku blajor mcm mn nk generate income tru blogging...walaupun aku x buat...blom buat lagi  ape yg aku blajo..hahahha....

so la ni..aku taip blog time aku rs aku nk taip..plus...aku taip mende2 yg aku rs nk taip jek la kan??hak hak..aku pedulik hape ngn ape org nk kate...org ske ke x nk bc..terserah le..lantak.... kalo ade org dtg bc blog..bagus le..kalo xde...aku bc sendrik lah kan??ngehehhehe....syok sendrik...


OK..ni nk citer ni...lama lak iklan nk nyampaikan ke briter terkini nih...ok..harini after dah beberapa ketike aku majuk ngn akuan nuffnang aku tu..so tetibe aku pun buke le akaun nuffnang aku...hek hek hekk.... 

pastu...taraaaaaaaaa.............

nampak x?nampak x??ngehehhehe...ade 25 sen dlm akaun aku...ahahhahha...dia punyer ske tu kan mcm ade RM25k jek kan??? hak hak hak... xpe..its a start la kan??huhuhu...bkn aku nk gune sgt pun duit tu...hahhaha....saje jek..bile org ade duit dlm nuffnang aku nk ade gak kan? mcm bile org ade akaun paypal...aku nk gak ade..so aku buke le akaun paypal..ade le USD1 jek dlm tu...hahhaha..sabo jek la...ehhh...mn tau..akaun tu bakal bergune utk aku ms depan nanti tau!! ehek2..

ok...oleh krn nuffnang dah bg peluang kt blog aku ni...so aku akn cube sedaya upaya utk menaikan traffik ke blog ini..dlm ms yg sama..aku tetap akn jln2 ke blog2 visitors aku..or yg tglkan tapak kt shoutbox tu...yg tu for sure aku visit n klik2.... so gengs!!! best gak blogging ni kan???

3 comments:

  1. ehhh ada buff earning!!! huhuhuhu... geram tol!!! elle x dapat pown sampai rini!!!

    ReplyDelete
  2. hehe. first time mmg sgt seronok! takpa..memberi lebih baik drpd menerima. akak klik je org len punya. nnt lama2 ada je org akan klik kt akak ^^

    ReplyDelete
  3. wak.. kita serupa.. huhuhuhu baik awak fokus pada hadiah yang nuffnang bagi. especially contest.. heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger